Nobilis Çağrı Merkezi

İş ve Sosyal hayatımızda iletişimin vaz geçilmez bir yeri vardır.  İletişimi, telefon, e-mail, sms, vb. sistemlerle çok yoğun bir şekilde yapmaktayız. Bütün bu haberleşme trafiğinde kurumların müşterileri ile iletişimini kontrol altına laması, en verimli ve hızlı bir şekilde istekleri yanıtlaması, hizmet ve ürünlerinin tanıtımını en doğru bir şekilde yapabilmesi rekabette firmaları ön sıralara çıkarmaktadır. Çağrı merkezi sistemleri, gelişmiş teknik yapıları, raporlama sistemleri,  anlık kontrol sağlama imkânları ile hizmet ve ticaret yapan kuruluşların vazgeçilmez yapısıdır.

 

IP temelli çağrı merkezi sistemler farklı markalardaki sunucu, telefon makinası gibi cihazlarla çalışabilmektedir. Bu da kullanıcıları marka bağımlılığından kurtarmakta dolayısı ile işletme maliyetlerini büyük oranda düşürmektedir.

 

Firmamızın iş ortaklığı yaptığı Nobilis IP Telefon santrali ve çağrı merkezi sistemleri tamamen cihaz bağımsız olarak tasarlanmış olup, klasik sistemlerden farklı olarak günümüzde siz kullanıcıların ihtiyacına göre sürekli geliştirilmektedir. Başta VoIP uygulamaları olmak üzere, işletmenizin ihtiyaçları doğrultusunda IVR, Ses Kaydı, Voice Mail, Telekonferans, CRM ve Cloud uygulamaları opsiyonel olarak sunulmaktayız.

Nobilis Çağrı Merkezi Özellikleri

  • Sisteminizi dış dünyaya analog, PRI gibi klasik hatlarla bağlayacağınız gibi VoIP teknolojisi ile Internet erişiminiz üzerinden Telekom operatörlerine ulaşabilirsiniz. İsterseniz bu bağlantıları karma olarak kullanma imkanı sunmaktayız. Uygun seçilecek bağlantı türü ve operatör iletişim maliyetlerinizin düşmesini sağlayacaktır.
  • Nobilis çağrı merkezi ile bilgilendirme, rezervasyon, satış, yardım ve destek gibi hizmetlerde müşteri ilişkilerinizin verimini artırabilir, tüm işlemlerinizi tek bir platformda yönetebilir ve raporlayabilirsiniz.
  • Kurgulanmış özel tanımlar aracılığı ile gelen çağrıların bir santral operatörünün yardımına ihtiyaç duymaksızın en kısa sürede ve en uygun şekilde dağıtımını yapan yazılımdır.
  • Nobilis gelen çağrıyı doğru kişiye dağıtmada standart bir PBX'e göre çok daha yeteneklidir. Arayan kişinin talebini, agentların yeteneklerini, durumunu ve çağrı merkezi istatistiklerini hesaplayıp en uygun yere gönderir.
  • Limitsiz kuyruklama, limitsiz agent, kapsamlı raporlama, çağrı kayıt, gerçek zamanlı kuyruk görüntüleme ve istatistikleri, softphone, Predictive Inbound, Outbound ve Otomatik arama, sahip olacağınız özelliklerden sadece bazılarıdır.
  • Nobilis çağrı merkezi ile mevcut kullandığınız telefon santraliniz arasında PRI ya da IP network ile bağlantı kurarak, telefon santralinizdeki aboneler ile bütünleşmiş edebilir, hatta santral abonelerinizi agent olarak kullanabilirsiniz.

IP Tabanlı Nobilis çağrı merkezi sisteminin geniş kullanım özellikleri, kolay kurulumu, işletilmesi, marka bağımsız, sunucu, telefon makinası, gateway ile çalışabilme yapısı kapsamında sizlerle iş birliğine hazırız.

Saphira Çağrı Merkezi

Telefon, EMail, Chat ve sosyal medya üzerinden gelen çağrı, istek ve taleplerin uygun personele yönlendirilmesini sağlayan ana modüldür. Telefon aramalarında gelen çağrılar IVR ile karşılanır ve menüler ile istenilen Agent grubunu dağıtılır.

 

Saphira Çağrı Merkezi'ni tasarlarken, her sektörün ihtiyacını görebilecek bir altyapı kurmaya çalıştık. bugun 5 kullanıcılı ufak çağrı merkezlerinden 1.000 kullanıcıya hizmet veren Enterprise seviyelerde müşteri yelpazesine destek vermekteyiz. Yüksek çağrı trafiklerinde uzun yıllardır test edilmiş uygulamamız yüksek performans ve kararlılıkla müşterilerinize hizmet verir. Web tabanlı yönetim modülü ile kullanımı ve raporlamasını kolayca yapabilirsiniz.

Saphira Çağrı Merkezi Özellikleri

  • Entegre ses kayıt. "standart 160.000 saat"
  • Sesli karşılama ve menüler yardımı ile yönlendirme
  • Doğrudan numara tuşlayarak aboneye erişim
  • Sesli posta kutusu / Voice Mail
  • Sesli mesajların e-posta ile yönlendirilmesi
  • Çoklu kuyruk desteği, kayıp çağrı yönetimi / otomatik geri arama
  • Agent login / logout ve mola işleri & rapor
  • Gün saat bazında değişik senaryo tanımlama
  • Gelişmiş yönetici özellikleri, kişiselleştirilebilir wallboard
  • Gelişmiş arayüz, agent ekranında müşteri bilgisi / PopUP
  • Arayan numaraya göre öncelik tanıma / VIP
  • Kara liste yönetimi / aranmayı engelleme
  • Dış aramalarda uygun operatör seçimi
  • Taşan çağrıları başka çağrı merkezine transfer
  • Otomatik arama / sesli anons / agent'a bağlama
  • Yük dengeli ve gelişmiş yedekleme

BİZE ULAŞIN

Telefon numaranızı bırakın; "sizi biz arayalım"



2nAudio CodesAlcatel LucentDinstarFoniva TelekomGenesysGrandstreamNobilisSaphiraSennheiserVoip TelekomXspeechYealink